26 september 21.46 - movie time

Skrivet 2010-09-26 Klockan 21:50:21

nu har jag kommit hem, vilket blev senare än jag trodde.. skulle egentligen bara åka och lämna filmerna men det blev att jag åkte med min fasters man christer hem till dom där pappa & axel var för att käka middag :) så blev vi kvar där till 8. sen släppte pappa mig vid maxi för jag skulle hämta min cykel + köpa vaxremsor, rakhyvel och så blev det vaseline med som ett impulsköp haha! :) och då träffade jag även erika där inne som jag inte träffat på år och dagar. så vi tjötade på ett bra tag! haha :) men nu ska jag iaf kolla på film innan jag ska lägga mig, ny dag imorgon. vi hörs då! pusss


dagens köp, sisådär in på kvällen hihi. nu är jag iaf lite gladare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!