26 september 12.47 - duschen väntar!

Skrivet 2010-09-26 Klockan 12:54:03

Godmorgon! har precis käkat lite frukost/lunch. och har tänkt att hoppa ner i duschen nu innan jag ska in till göteborg och träffa min syster som är där :) träffar ju inte henne så ofta eftersom hon bor i uddevalla, så nu när hon är här får man ju ta chansen. måste då ladda på mitt busskort så att jag ska kunna ta mig till stan, känns ju seeegt att lägga 100:- på det, saknar att ha fritidskort verkligen :( åh. men nu måste jag duscha så jag inte blir fast här, puss! :)
baaaaaaadaaaaaa :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!