26 september 00.25 - trött tröttare tröttast

Skrivet 2010-09-26 Klockan 00:36:01

jag kommer hem klockan 00 och inser att det inte är någon hemma, att huset är helt ljust och samtidigt så tomt. jag är tröttast i världen och går upp på mitt rum för att bara dö i min egna säng! jag har iaf haft en trevlig kväll trotts allt det pissiga vädret. jag följde jessica in till stan vid 5 och väntade med henne tills tåget gick. sedan mötte jag mormor som körde mig till kungälv igen. då cyklade jag & köpte godis, kom hem, och direkt gick över till min granne annika (sofies mamma) för att tjöta lite eftersom pappa & axel var iväg. men det blev att vi tog en sväng och ''hälsade'' på lisa, köpte mat på sarinan och sedan slappa framför en film, och efter det en film till och vilket slutade med att både jag, annika & esbjörn var helt slut efter och jag tog beslutet för att gå hem och lägga mig :) så ja, det har varit trevligt. känns bara konstig att min bästa kompis som jag kännt ända sen jag flyttade till kungälv inte är hemma, men jag hopaps iaf att jag får se henne snart! :) nu hade jag nog tänkt lägga mig, eftersom jag är helt sjukt trött! :) vi hörs imorgon. puss


need it.


Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2010-09-26 Klockan 11:33:30
du är bäst! tack för allt :)<3

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!