23 september 22:41 - movie time

Skrivet 2010-09-23 Klockan 22:55:37

sitter i soffan och bara deeegar som en soffpotatis. har tagit på mig en alldeles för stor tröja och har precis startat en film att kolla på, så det ska jag göra tills jag somnar! :) vilket är väldigt snart. är taggad för skola imorgon, bara för att när den är över så blire partey! tillsammans med jessica, jessica, tim, jonthe, panos & kanske kimmy :) najs som fasen asså. sen så slaggar som sagt jessica här :) men nu måste jag forts kolla på min film, jag uppdaterar imorgon igen när jag får tid för det :) sov gott. puss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!