23 september 09.05 - trött?

Skrivet 2010-09-23 Klockan 09:10:00

godmorgon! vaknade nog på det mest jobbiga sätt. eftersom jag har en tid att passa klockan 10 så trodde jag att jag hade försovit mig precis. & så hittade jag inte mobilen heller så allting blev verkligen kaos! men jag ska ta på mig, äta frukost och sedan dra mig upp mot nordmanna torget. sen när jag kommer tillbaka så ska jag städa, plugga och se till så att det ser bra ut eftersom det kommer folk hit imorgon ;D sen så ska ju jessica slagga här med så då måste de ju vara extra fint ;) haha.



Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2010-09-23 Klockan 12:32:27
du är la för söt :D

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/

Postat av: Wilhelmragne

Skrivet 2012-02-22 Klockan 08:52:53
This site is professional and to the point.

URL: http://wilhelmragne.blog24h.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!