22 september 13.52 - sämst på att sätta igång.

Skrivet 2010-09-22 Klockan 14:06:29

gud, jag är verkligen sämst när det gäller att börja med saker! vet inte hur länge jag har suttit med den j*vla matte boken framför mig utan att göra något?? JAG MÅSTE! JAG HAR FAN PROV NÄSTA VECKA!! åhh, :( & det är kanske dags att börja snart eftersom 4 ska jag åka för att göra ärenden i stan innan jag ska möta jessica och gå på teckenspråk haha! :D så det kanske är dags att börja? hittil har jag iaf badat/duschat vilket var sjukt skönt, så nu känner jag mig galet fräsh! nej, nu måste jag plugga. uppdaterar senare, puss!! :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!