21 september 23.45 - sova?

Skrivet 2010-09-21 Klockan 23:51:44

gud, nu är jag faktiskt ganska så trött, men.. orkar man gå och lägga sig redan? är ganska taggad för att bara sitta uppe länge haha! har ju som sagt hemstudiedag imorgon så jag kan egentligen sova hur länge jag vill? bara jag får någonting gjort. har ganska mycket som måste göras imorgon, alltså plugg så har nog inte tid att sova, den biten får jag ta på torsdag när jag har studiedag najs! :) imorgon är även första dagen på teckenspråks kursen, klockan 18 på burgården tillsammans med jessica. spännande asså! :D sen så om vi ska gå över till det som jag gjort idag, jo jag somnade ganska hårt asså, riktit skönt! vaknade 40min innan maddes tåg skulle vara framme, så jag fia till mig lite innan jag stack ner till bussen. sen så softade vi iaf runt i stan, jag fick köpt mig en halsduk på gina för 129:- ett kap om jag får säga det själv :) sen så tog vi oss en sväng till ytterby, delade på en pizza och sedan tog hon 8 tåget hem :) då stack jag till pappa, lämna onödig shiet som låg i väskan, laddade in ny musik på ipoden innan jag tog bussen hem till mamma igen. så nu sitter jag här, softar hund, och märkte precis att fuck, jag är hungrig. men små äta är ngt av det värsta som finns, därför håller jag igen. men nu ska jag kika runt lite på internet innan jag hoppar i säng. jag uppdaterar mer imorgon när jag har vaknat, pusss :love:


you fucking rock the world, babe.


Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

Skrivet 2010-09-22 Klockan 13:02:23
Babe saknar dig!

Du rockar allt Sandra!!<3

URL: http://fsveensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!