21 september 13.46

Skrivet 2010-09-21 Klockan 13:56:36

tjenixen, jag kan ju bara säga att jag är sjukt irriterad.. har saker som jag måste hämta från aniarawebben (skolans egna hemsida) som inte funkar att kolla på !?!? guuud så irriterande! asså om det inte funkar på datorn hemma hos pappa får jag f*n damp! ååhhh.
anyways så har det varit en sjukt gooo dag! hade ju den rundan som 2orna skulle visa oss, och det var ju soft förutom att jag hade vääärldens sjukaste skoskav av mina nya skor, så jag fick ett stort kött sår på högra hälen, & det slutade med att jag gick med 1 sko på mig haha! sen så visade det sig iaf att våran lärare som vi skulle haft resten av dagen var sjuk så vi fick en super lätt uppgift som handlade om det som vi jobbar med i skolan nu, planera ett eget företag. så det gjorde jag, jessica & jessica på typ 30 min, sen slutade vi och då var klockan typ 11 :) så det är ju ganska soft att man slutar 11 ist för klockan 15 :) nu sitter jag hemma hos mamma och funderar på att ta en feeett skön powernap? hade inte varit heelt fel asså. så ska nog göra en soft spellisa på spotify och lägga mig och sova till det ;D gah! sen klockan 17 iaf så ska jag träffa madde på centralen, sen ska jag hem snabbt till pappa och hämta min laddare till ipoden, och sen hem till mamma igen. och tagga att man inte ska till skolan förens på fredag idag :cool: najs som fan asså! :D jag uppdaterar mer senare. pusss :love:


här är en bild på skorna som jag köpte igår, sjukt sköna (- skoskav) sjukt snygga, & jag älskar dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!