20 september 21.24 - skola shopping bio

Skrivet 2010-09-20 Klockan 21:32:39

hejsan, godkväll. jag har haft en mycket bra dag! var först i skolan, elr ja snarare i gothia towers på utbildning med elevrådet. direkt efter det så åkte jag in mot stan för att shoppa vinterjacka och skor med mormor, blev ingen jacka men ett par skor + 2 tröjor :) riktigt najs om jag får säga det själv! så jag slänger upp en bild på det senare, för det dampar lossss!! :mad: men skorna är verkligen riktigt najs! sen iaf så drog jag med mormor och kollade på bio, the kids is allright, och jo den va bra :) handlade om 2 lesbiska mammor och deras barn.
efter det så åkte vi iaf hem, och nu sitter jag med datorn i knät i mormors soffa och kollar på fröken sverige. hoppas att den är bra! :) godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!