19 september 18.55

Skrivet 2010-09-19 Klockan 19:12:16

hejsan, kanske fått upp blogghumöret lite? det bygger ju lite på vilket humör man har själv, och min dag har la inte varit på topp egentligen? men mamma hämtade mig vid 12 ngt? så åkte vi och lämnade axel hos en kompis, så blev jag&mamma kvar där en stund. sen åkte vi till hemmakväll och hyrde massvis med film, sen hem till pappa & hämta min dator och lite kläder och nu sitter jag här i mormors soffa för vi har percis kollat på hundtricket haha! mys :) jag tog 2 bilder förut som jag hade tänkt ladda upp, men så äre ngt som fuckar så jag kan inte ladda upp dom? :s galet! vad som händer mer ikväll? jag ska duscha snart, sen käka mat och så blir det väll en film till troligen haha! :D


wääyy det funkar, och jag är jäättee snygg.


Kommentarer
Postat av: Runarstella

Skrivet 2011-12-13 Klockan 16:02:58
Cool site ... I like it :)

URL: http://runarstella.blogcorporate.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!