19 september 00.51

Skrivet 2010-09-19 Klockan 01:06:57

nu är det snart exakt 24 timmar sedan jag skrev mitt senaste inlägg, och OM det är dåligt! men jag har faktiskt varit upptagen hela dagen/kvällen. men jag kom iaf till kungälv vid halv1, då gick jag hem till min extremt saknade FRIDA! softade hemma hos henne innan vi skulle till oasen och lämna davids tränings grejer, & kollade på hans träning. sen hämtade fridas föräldrar oss så åkte vi hem till henne igen & chilla tills vi skulle till mimers och kolla på innebandy, & då mötte jag även jessica lite senare. sen hem en snabbis och byta brallor, sen hem till mammas jobbakompis anders med mamma, mormor & axel och käka middag :) och där blev jag kvar tills nu. såå nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på musik och ska snart kolla på andra avenyn (som vanligt :blush: ) här kommer bilder från min dag med friiida, puss ♥




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!