9 oktober 22.56 - movie time

Skrivet 2010-10-09 Klockan 23:10:41

nu är jag hemma efter en kväll med jonthe, panos & kimmy. dom hämta mig och drog med mig ut i det kalla vädret men det va skoj ändå :D fick lämnat tillbaka filmerna jag hyrde förra veckan och haft en rolig kväll med mina poleers, haha! nu har jag laddat ner i rymden finns inga känslor, men det är sånt dåååålig kvalité när dom typ har filmat på biografen, fett dåligt. menmen blir la slapp koll på den när det inte händer något kul på datorn :) har även köpt mig en naturdiet shake chocolate som ''lördags godis'' hähä. back to filmen, kanske uppdaterar mer sen annars så hörs vi imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!