9 oktober 18.16 - jaja jag ska städa..

Skrivet 2010-10-09 Klockan 18:20:32

som rubriken lyder.. Simon har tjatat på mig hela veckan, så eftersom madde inte är hemma, pappa & axel inte är hemma alltså jag är helt själv ett tag så drar jag väll igång musiken på max och städar då! haha :) kan meddela att jag köpte ett nytt puder när jag var i stan eftersom jag inte använder foundation längre (y) nej, om man ska hämtga tvätt korgen dammtrasan oh dammsugaren och sätta igång då, hej sandra städerska! peace


min näsa ser ut som en potatis.. hahahahahaha ;<


Kommentarer
Postat av: Suuzy for presidente

Skrivet 2010-10-09 Klockan 19:59:21
Rösta på mig i tävlingen hos TV400 så är du jääättegullig! Besök gärna min blogg också! :) http://www.tv4.se/1.1173520?i=27

URL: http://suzansalem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!