9 oktober 13.11 - kääääääär

Skrivet 2010-10-09 Klockan 13:18:18

hejjuu, har duschat ätit frukost hängt tvätt och fixat mig! har även precis lagt över bilderna på mig och erika från igår :) sitter även och försöker välja ut en någolunda bra bild att ha som header (a) för den jag har nu är ganska tråkig? haha. Men.. vad händer idag? jo jag funderar på att dra in mot stan, hittar dock inte någon som kan åka med mig haha. sen ikväll blir det madde time :) sen så måste jag även lämna tillbaka filmerna som jag hyrde förra veckan när jag var hos madde. sen en update om viktminskningen, det går bra och jag har inte ätit en ända godisbit! :D yeeey.



Kommentarer
Postat av: sofie

Skrivet 2010-10-10 Klockan 00:47:05
du är grym! :)

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!