8 oktober 19.45 - matmode

Skrivet 2010-10-08 Klockan 19:51:51

godkväll! var nyss med erika vilket var hur mysigt som helst, för det va verkligen länge sen jag var med henne! :) vi gjorde egentligen inte så mycket, pratade mest, snackade med älskling♥, sen gick vi ut och fotade lite :) erika tog några bilder på mig, så ska se om jag kan fixa ihop till en ny lite roligare header, vi får se! :) sen va som händer nu ikväll, jadu ska träffa madde om hon inte dissar bara för jag är så seg? sen kanske träffa sofie om jag inte gör det imon :) har det ganska rörigt, haha. nej nu ska jag snart äta, riktigt hungrig! :) btw, blir en tråkig kväll eftersom älsk är på krogen :( får se om jag orkar vänta på honom. annars blir det nog ganska skönt att få lägga sig hyfsat i tid. puss
sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!