8 oktober 13.03 - hemma i kungälv weekend.

Skrivet 2010-10-08 Klockan 13:10:16

haha ja, som ni ser så blir det ingen helsingborg för mig i helgen av den anledningen att gubben som pappa skulle köpa båten av va på canarieöarna så det är ju gött för honom och för mig för jag kom på lika snabbt som jag sa att jag ville med att jag inte ville haha! :) så det kommer bli en helg med madde + erika. Ska träffa erika en snabbis om en liten stund, sen vid 5 ska jag möta madde inne i stan som kommer hem till kungälv över helgen. sen har jag och erika även bestämt att vi skulle ses imon eftersom det var år och dar sedan senast! :) Hon och jag har faktiskt ett års vänskap snart (a) kanske firar det imon? vem vet, vem vet ;) Sen så är även denna helgen min första helg utan godis, kommer jag klara det tror ni? klar jag kommer! :) ingen B&J inget godis ingenting, men ska jag vara helt ärligt så kan jag berätta att det jag hitills iaf har gjort har visat resultat, för om 4hg så är jag 1kg lättare :D haha.
nu hade jag tänkt fixa mig lite, elr plattahåret och sätta i löshår,det va faktiskt länge sen jag hade det nu :o sen får jag se vad som händer :) puusss :love:
ser man inte att jag har blivit smalare i ansiktet? haha ;)
och eftersom ni älskar när jag gör konstiga miner och putar med mina läppar så fixade jag en bild till er, nawww.


Kommentarer
Postat av: mimmi

Skrivet 2010-10-08 Klockan 16:44:14
fin blogg, allt bra? :)

URL: http://mimms.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!