7 oktober 18.37 - jag saknar dig.

Skrivet 2010-10-07 Klockan 18:45:24

ojsan, vad dålig uppdateringen blev men direkt när jag kom hem la jag mig på soffan och somnade direkt. Var verkligen sjukt skönt, för jag vaknade för 40 minuter sen. & då hade jag sovit i 4h sjukt gött. Sen så blev det ingen promenix med frida, så dirket när jag vakna tog jag en cykel sväng och kom upp i ett tempo så jag blev svettig. Axel kommer snart hem och då ska jag laga mat till han & mig men jag vet inte riktigt om jag kommer äta.. har ju redan ätit mat en gång idag? Men pulvret lockar inte heller, men vad har jag för val, egentligen? :) Efter maten blir det en skön dusch, & sen taggar vi helg imorgon. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!