7 oktober 09.46 - in löööve

Skrivet 2010-10-07 Klockan 09:54:09

Godmorgon bloggläsare! :) sitter i skolan nu på svenskan och har 10 minuters rast så varför inte blogga? Det blev en ganska sen kväll igår, men det var det verkligen värt! :blush: Så jag är ganska trött nu kan man säga. Missade även min promenad imorse som ni då kanske förstår, men har snackat med frida så vi ska promenera tillsammans sen i eftermiddag, fett gött! :) Är även sjukt hungrig just nu.. sitter och funderar på vad jag ska äta för mat idag? Kanske är det något gott i matsalen? nyttigt isåfall! haha. Men för er som inte vet, så är faktiskt nyckeln till att gå ner i vikt äta. Det tror man inte, men så är det. Så tro inte att bara för att ni slutar äta, så kommer ni gå ner i vikt för det är helt fel! :) Ikväll blir det pulver som gäller, samma visa hela tiden. Men vill man bli fin får man lida pin.

Nu börjar snart min lektion igen, så måste återgå till novellen. uppdaterar mer senare, posss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!