6 oktober 21.39 - ice ice baby

Skrivet 2010-10-06 Klockan 21:56:58

nu har jag kommit hem från stan och jag säger bara herregud vilken tur jag hade! glömde mina nycklar i korgen på cykeln när jag åkte till gbg förut, men som tur jag hade så var mormor påväg till kungälv, så jag bad henne åka till bussta fort som f*n för att se om dom va kvar, OCH DET VA DOM! :D haha. efter teckenspråket åkte jag hem, blev hämtade på motet av mormor så körde hon hem mig (a) nu sitter jag och blanda ihop pulvret som skall bli kvällsmat, är riktigt hungrig! så smaken för ikväll blir vanilj, och ni tror säkert att gud va gott, hon dricker vanilj och choklad osv, men belive me, det är svin äckligt! haha! :) nu taggar vi kungarna av tylösand! :D pööss
kvällens måltid, vanilj pulver :thumbup:


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2010-10-07 Klockan 08:55:31
BRA det gäller att kämpa, för att nå sina mål



DU KAN o DU ÄR BRA LYCKA TILL


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!