5 oktober 18.49 - banta!

Skrivet 2010-10-05 Klockan 19:06:18

jag har bestämmt mig! det funkar inte längre, eftersom jag inte tränar längre så funkar det inte att hålla formen igång! så jag ska lägga mig i tid (försöka iaf) gå upp tidigt innan skolan för promenad + promenad när jag kommer hem. sen PULVER! &jag bestämmer mig för att börja redan imorgon! så klockan är ställd på 06.15 ingen jävla snooze inte, promenad i 30min! sen pulver frukost, och pulver resten av dagen, MEN kommer byta ut något av måltiderna, antagligen lunchen eftersom den är i skolan till mat, för förra gången jag gick på pulver så blev jag ju sjuk och va tvungen att sluta. så imorgon ställer jag mig på vågen för första gången på länge, och mitt mål är först 10kg smalare, och efter det 10kg till! önska mig lycka till! kommer även komma upp en kategori där jag lägger upp allt som har med bantningen/viktminskningen att göra.

nu ska jag kolla på andra avenyn! pusss :love:


nu ska det bort!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-10-05 Klockan 19:39:19
det är gött sandra.

kämpa på!!

Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-10-05 Klockan 20:40:39
kämpa på gumman!

jag finns här bara slå en pling när du vill ut och gå eller träna!

<3

URL: http://fsveensson.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-10-06 Klockan 12:00:07
fan va grymt!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!