5 oktober 16.35 - fika med bebis!

Skrivet 2010-10-05 Klockan 16:37:49

hejsan! har precis kommit hem från skolan. känns konstigt att komma hem nu när jag slutade halv3 :o haha! men jag var faktiskt snäll och väntade på Pontus inne i stan för han ville åka bussen med mig hem, haha och han kom inte förens 1h efter att jag hade slutat. men nu ska jag iaf dra och fika med frida som jag inte träffat på 2 veckor elr ngt, och det är inte okej :o så det blir mys! :) sen får jag se vad som händer ikväll, men måste nog öva lite på alfabetet i teckenspråk så jag kan det flytande till imorgon! nu måste jag kila, pusssis <3


jag saknar faktiskt mitt svarta hår! :(


Kommentarer
Postat av: Patrickmoa

Skrivet 2011-10-07 Klockan 10:32:21
Very interesting site. I have bookmarked you.

URL: http://patrickmoa.blogfeaturing.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!