31 oktober 22.49 - andra plats inte så dåligt?

Skrivet 2010-10-31 Klockan 23:05:46

ja, en andra plats i trekungaslaget är väll inte så fel eller? jo, vi spelade faktiskt väldigt bra i både semin och i finalen :) dock så tappade vi i andra set och förlorade med 14-16 i 3e set :/ menmen, jag ska inte deppa för det!

Nu har jag duschat och kollat på beck, så nu blir det ytterligare en film med sofie, avatar tror jag, samtidigt som vi ska äta kladdkake ballerina. Imorgon blir bloggningen hyfsat som vanligt, förutom att jag ska träffa sophie från skövde :) sovgott vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!