3 oktober 20.18 - i like the way it hurts

Skrivet 2010-10-03 Klockan 20:43:56

godkväll! :) sitter hemma hos mig i kungälv nu och har varit här ett lite tag, kollar på sveriges fetaste man och det är fan sjukt! :o han väger över 300kg. anyways, så kom mamma förbi eftersom hon hade varit hos en kompis. sen eftersom tacosen blev gaanska failad igår så har jag precis käkat tacos igen som blev mycket godare :D haha! har även kopplat in min cam på denna laptopen vilket är fett najs, haha! :) nu ska jag forts kolla på sveriges fetaste man, pusss
haha okej, asså den är sjukt oseriös!


Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

Skrivet 2010-10-03 Klockan 23:22:09
Saknar dig också!

Självklart måste vi ses snart hjärtat!<3<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!