3 oktober 14.25 - godmorgon + städa + hjälpa madde

Skrivet 2010-10-03 Klockan 14:29:27

godmorgon på er, elr kanske godlunch? säger man så om det varken är morgon elr middag? :) haha
madde väckte mig vid 12 för att vi skulle städa lite i köket från tacosen igår, som för övrigt inte blev som vi hade tänkt oss! haha. sen så käkade vi frukost och pratade lite. Nu har jag blivit helt fast i bubble shooter, igen! så jag har nördat det hela förmiddagen. nu ska jag hjälpa madde med matte, jag är kanske inte den bästa på matte, men om vi slår våra klocka huvuden ihop så kanske det blir något bra.. eller, kattastrof? men jag uppdaterar blogen sen igen när jag har kommit hem, när det nu blir :) men.. inte för sent vill jag lova! :) ha en toppen dag, pusss
jag saknar dig fruktansvärt mkt gumman!


Kommentarer
Postat av: cherie

Skrivet 2010-10-03 Klockan 15:07:42
vad söta ni är! :) Kika gärna in hos mig och släng in en kommentar eller två. Kram! <3

URL: http://www.cherie.devote.se

Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-10-04 Klockan 21:40:40
saknar dig massamassamassa!

vi får ta och ses snart vännen! <3

URL: http://fsveensson.blogg.se/

Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-10-04 Klockan 21:42:34
jag saknar dig massamassamassa!

vi får ses snart vännen! <333

URL: http://fsveensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!