29 oktober 22.47 - trött trött trött!

Skrivet 2010-10-29 Klockan 23:04:51

kors i taket, nu är jag riktigt trött! så jag ska strax ta mig en dusch innan jag sen ska lägga mig eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Det är ju 3-kungaslaget denna helgen vilket är en volleyboll tunering, då jag ska hjälpa till med att stå i kiosken. MEN det blev även klart idag att jag skall spela (a) för jag blev galet taggad på att göra det! så det kommer bli ganska kämpigt haha :D och eftersom det är mycket i helgen så kommer det leda till en dålig uppdatering. men jag kommer uppdatera så mkt och ofta jag kan :)
nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig, så vi hörs imorgon! pusss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!