29 oktober 15.54 - bibliotekskvinnan h3h3

Skrivet 2010-10-29 Klockan 16:03:59

ja, förlåt för att jag inte uppdaterade igår men när jag väl kom hem så åkte jag med esbjörn och hyrde film som vi sedan kollade på direkt när vi kom hem.
just nu är jag iaf med frida, eftersom hon skulle vänta på sin vän malin så passade jag på att vara med henne så länge. Så jag har inte varit hemma än, och eftersom frida har skoldator så passade de ännu bättre att få uppdatera här ifrån. för om någon timma ska sussanne hämta mig för att vi ska förbereda i olika hallar, för nu till helgen är de en volleyboll tunering i kungälv :) men nu orkar jag inte blogga mer, men jag lovar att uppdatera mer senare. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!