28 oktober 13.41 - and i'm like, FUCK YOU

Skrivet 2010-10-28 Klockan 13:48:10

goddagens, vet ni vad som gjort mig lite på bättre humör idag? jo, tågresan hem, eller den korta tåg resan från göteborg till ytterby. För en liten stund efter att jag satt mig på tåget så kommer världens bästa orskar på! och kan ni fatta att jag saknat den killen? Jag tror inte ni vet riktigt vem han är, men det är en kille jag känt via familjen i stort sett hela mitt liv :) dock så va det ju inte jätte länge med tanke på hur kort tid det tar att åka, men bara att få se honom gjorde mig glad :)

nu sitter jag iaf ''hemma'' helt dyngblöt eftersom det ösregnar ute. jag hinner inte vara hemma så jätte länge eftersom jag klockan 3 skall ta bussen tillbaka till skolan för att gå till en kurator vilket jag tror behövs. efter det ska jag möta upp mormor som ska köra mig till kungälv, och beroende på hur jag mår efter samtalet så ska jag antagligen åka med annika för att kolla på ett hus som har visning. Men jag uppdaterar mer ikväll någong gång.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, 1 dag kvar till lov nu! puss


old times, riktigt gamla tider. Saknar det!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2010-10-28 Klockan 14:42:45
Hej är allt bra med dig?:)

Just nu har jag ett bra erbjudande till mina läsare! om du gillar smycken men inte har lust att spendera hundratalskronor tycker jag du ska kolla in den här tjejens blogg; www.eacdesign.blogg.se, hon gör egna smycken mellan 10-80 kr. och just nu får du 10% rabatt om du anger koden "lavitadilovisa" :)

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Postat av: jessica

Skrivet 2010-10-28 Klockan 14:57:37
<3

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/

Postat av: madde

Skrivet 2010-10-28 Klockan 20:44:17
vilken fin blogg, gillar det som står på din header. så sant!

URL: http://madeleineeriksson.devote.se

Postat av: emy

Skrivet 2010-10-28 Klockan 21:39:19
hoppas du haft en underbar dag! (:

URL: http://lippyys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!