27 oktober 16.09 - borta bra..

Skrivet 2010-10-27 Klockan 16:17:19

jo, som jag skrev igår så skulle jag ju komma tillbaka idag som en pigg och glad sandra, and here i am! :) sitter här framför datorn, hör regnet smattra på rutan och känner mig sjukt trött? det är då man bara vill lägga sig i sängen och sova någon timma kanske, och helt seriöst så funderar jag faktiskt på det. sen senare måste jag även plugga lite, har informerande tal imorgon tillsammans med jessica och jag har nog inte förberätt mig ett dugg haha! :) men det är faktiskt inte lika lätt att förbereda sig när man är 2 som det är om jag skulle tala själv. men jag är inte ett dugg besviken över att jag kommer ha jessica vid min sida för jag hatar att prata själv haha! :) nej, nu ska jag vila mig lite. uppdaterar igen senare, pusssis :love:



Kommentarer
Postat av: Charlotte Lagergren

Skrivet 2010-10-27 Klockan 21:08:31
Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

URL: http://charlottelagergren.blogspot.com/

Postat av: jessica

Skrivet 2010-10-27 Klockan 21:21:09
världens finaste Sandra<3

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!