23 oktober 14.43 - helt slut

Skrivet 2010-10-23 Klockan 15:06:17

nu är jag verklgien heeeelt slut i mina ben, och jag vet inte om ni kommer gissa rätt på vad jag har tränat för något, men jag har hållt på med den sporten i 10år ;) haha

nu sitter jag i soffan med min bror bredvid mig som dock inte är jätte social eftersom filmen jag kollar på inte är den bästa han sett haha :) men det blir en inne dag idag tyvärr, men jag har verkligen ingen ork alls att gå ut med tanke på vädret. vi får la se om det blir bättre senare, men har lovat min bror att käka tacos, najs somfaen! :) puss


VOLLEYBOLL!! är det rätt svaret, jag har börjat spela volleyboll igen. och det kändes bra, riktigt bra! det behövdes nog ett års pause för att inse vad det är jag har saknat, dethär. människorna spelet, åh :D fast, såklart så va det jobbigt. och jag har redan träningsvärk i benen!


Kommentarer
Postat av: missbill

Skrivet 2010-10-23 Klockan 17:34:12
HEYY:D fin blogg du har:) kolla gärna in min har ofta läsartävlingar,och så är jag modell och stylist så mycket smink och en massa humor är det i den:) jag skriver mycket om mina tankar och åsikter som många brukar gilla att läsa.kramar missbill

URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-10-23 Klockan 23:29:23
Allt du behöver göra är att bli medlem på denna hemsida och trycka på värvningslänken så tjänar du ihop poäng och får presentkort hemskickade till dig!

http://www.gratisklader.se/?r=196163

URL: http://amandahedendahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!