22 oktober 23.42 - finns det någon gräns på skrattanfall?

Skrivet 2010-10-22 Klockan 23:52:18

jag har nog skrattat mer än någon annan kväll idag. jag hade det verkligen sjukt kul tillsammans med min kära vän Jessica Hasslequist hahah, ahgud jag har verkligen skrattat vill jag lova! :)

Nu sitter jag iallafall framför min andra dator med en film på, remember me även fast jag redan har sett den. &jag känner nu att jag börjar bli riktigt trött, så jag kommer antagligen somna snart innan filmen är slut :) men jag uppdaterar imorgon, ska upp tidigt för att vara helg och ha sov morgon :( sov gott! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!