22 oktober 17.58 - kläder for free!!!!

Skrivet 2010-10-22 Klockan 17:59:14

nu hade jag tänkt lägga upp kläderna som jag inte vill ha, det är några tröjor only som jag antingen inte använt eller bara tröttnat på :) men iaf, såhär lätt är det. kika igenom det jag lagt upp, känner ni er intresserade av ngt plagg så kontakta mig på fb : Sandra Yvonne eller ta kontkat med mig över msn: [email protected] så löser vi det på något sätt där! :D hoppas ni hittar något! hahaha och glöm inte, ALLT är GRATIS


vit t-shirt med tryck från gina tricot stl: L (har dock krympt lite)


vit t-shirt med tryck gina tricot stl: L (aldrig använd!)


persiko färgad tight-tunika h&m stl: L (använd 1 gång)



rosa t-shirt med tryck gina tricot stl: XL (också krympt i tvätten, använd 2-3 gånger)


vit oversize tröja från weekday stl: L (aldrig använd)



grå längre tröja/tunika från h&m stl: L (aldrig använd)


Kommentarer
Postat av: jessica

Skrivet 2010-10-22 Klockan 20:11:49
fina kläder ;) Men jag visste ju redan innan att du har bra klädsmak :P

URL: http://jessicaedsand.blogg.se/

Postat av: Natalie | Fotoblogg

Skrivet 2010-10-23 Klockan 18:53:16
riktigt snygga tröjor! :)

URL: http://happpiness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!