22 oktober 14.16 - jag vet inte vart hoppet finns någonstans

Skrivet 2010-10-22 Klockan 14:07:37

ja, som ni ser så håller jag på reklam på min blogg och har nog fixat med det ända sen jag kom hem. Jag måste verkligen tipsa om blogstart.se, om man vill ha mycket trafik till sin blogg så ska man verkligen bli meddlem där. inte jobbigt alls, som vissa andra sidor där man ska besöka någon viss länk osv! jätte lätt är det :)

iaf, så ska jag strax upp till västra gatan för att lämna tillbaka min jacka jag köpte i måndags. jag har insett att det är inte alls en sån jacka som jag vill ha :/ anyways så ska jag även se till att få upp kläderna på bloggen sen med, så jag blir av med det! :D uppdaterar mer senare. puss!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Skrivet 2010-10-22 Klockan 16:44:38
fin blogg :D

URL: http://josefinek.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!