21 oktober 22.33 - trött? jao..

Skrivet 2010-10-21 Klockan 22:34:17

nu har jag kommit hem efter att ha varit i mimers hallen med lillebror och kollat på kungälv när dom spelade match. Jo, det gick väll inte jätte bra för dom eftersom dom förlorade men det va ändå kul att få komma ut lite. Nu väntar väll bara ett strömavbrott? eftersom det är världens STORM i kungälv.

Iallafall så kan jag även berätta att jag ska upp tidigare imorgon och vara i skolan 1h innan vi börjar eftersom jag ska på studieverkstan. För jag känner att jag behöver hjälp med matten, ligger lite efter och har prov i nästa vecka och jag känner mig inte redo ett dugg! + att jag har en komplettering kvar att göra i matten med, inte bra. Så jag måste strax lägga mig, är dessutom sjukt trött. men imon blire buss från kungälv klockan 7 ist för 8 :( buhu. JAg uppdaterar någon gång efter att jag slutat, typ vid 1 något när jag antagligen är hemma. sov gott, godnatt! ♥



Kommentarer
Postat av: Maximilianjessica

Skrivet 2012-03-13 Klockan 13:11:45
Very nice site. Well laid out.

URL: http://maximilianjessica.blogfrombed.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!