21 oktober 19.22 - äntligen klar!

Skrivet 2010-10-21 Klockan 19:30:46

nu är jag äntligen klar med kläderna, och herregud! det va nu jag insåg hur mycket skit jag har :o jag har slängt 6 stora soppåasr fyllda med kläder och gamla skor och skit. Så det känns verkligen hur skönt som hellst att det nu är ''tomt'' i mina 2 gaderober. Jag har fått en kommentar om att lägga upp några kläder som jag inte vill ha så att ni ska kunna köpa dom. Men vet ni, vi gör såhär ist, för jag har faktiskt en påse med några t-shurtar som jag inte ville ha, för seriöst alla annat jag slängde var verkligen inget att ha haha! :) jo men så jag kommer iaf ta kort på det och lägge upp i ett separat inlägg typ, imorgon? & ni behöver inte betala, bara säga till vilket ni vill ha så FÅR ni/du det! :) här får ni se för och efter bilder :) puss


före


efter


före


efter


det där är inte ens ALLA kläder! sjukt jävla mkt asså.. ha ha


BORT


Kommentarer
Postat av: mormor

Skrivet 2010-10-22 Klockan 08:42:55
BRA jobbat / kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!