21 oktober 15.02 - rensning av kläder!

Skrivet 2010-10-21 Klockan 15:06:25

nu är det dax för mig att slänga mängder av kläder som bara ligger! för nästan varje dag känner jag att det inte finns något att ha på mig, just för att de kläderna som jag inte vill ha ligger även för de bra! så nu har jag plockat fram säckar så jag kan slänga så mycket som möjligt! när jag har fixat kläderna och om jag har tid så ska jag se om jag kan ta och slänga saker som står i mina hyllor som jag aldrig ens kollar på.

senare så ska jag till mimers hallen för axel ska prata med någon tränare från mölndal och jag hade tänkt kolla på Kungälv som spelar. Jag bloggar förhoppningsvis innan jag går, puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-10-21 Klockan 15:46:36
Kan inte du lägga upp kläderna på bloggen ifall om någon vill köpa det? Bara ett tips.


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!