20 oktober 15.26 - bye bye teckenspråk

Skrivet 2010-10-20 Klockan 15:35:27

hejsan! har precis pratat med jessica och vi har bestämmt oss för att hoppa av teckenspråket dels för att tiden är så sjukt jobbig, och för att vi verkligen inte förstår någonting! :) det är synd, men vi skulle ändå inte få några merit poäng för det. så kvällens aktivitet blir ist middag med mamma&mormor och det klagar jag inte över eftersom det är kycklig som står på menyn. Sen ska jag skriva rent en uppgift vi hade från igår, och bara ta det lugnt tills mamma hämtar mig! :) kanske tar mig en sväng upp till stan här i kungälv och kikar i affärerna, pengar på kortet nu! :) pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!