2 oktober 23.11 - uttråkad..

Skrivet 2010-10-02 Klockan 23:20:16

sitter helt själv hemma hos madde eftersom hon är hemma hos jesper :( men jag hoppas på att hon kommer hem snart så jag slipper mögla här helt själv. väntar även på att sebbeh ska ringa mig med, men han har gäster hemma hos sig som han måste vara social med.. blä. har även kollat på en hel kass film, mun mot mun hette den och var verkligen sämst! handle om narkotika missbrukande familjer elr ngt, fattade inte ens :S haha! sen så åt vi aldrig tacos för vi var tvungna att skynda oss till stan, så jag är reeedigt hungrig, och det är verkligen inte bra att äta sent, men eftersom jag&madde är som vi är, blir det tacos till nattmat (y) haha! nu ska jag försöka hålla mig vaken på ngt vänster, haha kanske tar en powernap? :D gosh. om jag inte uppdaterar mer senare, så hörs vi imorgon. peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!