19 oktober 13.10 - jag är tillbaka på ruta1

Skrivet 2010-10-19 Klockan 13:12:11

tjenixen, jo man klagar ju verkligen inte på att sluta 11 istället för 15 :) eftersom det är gymnasiemässan i göteborg nu så var våran handels lärare där vilket betydde att vi skulle dit och hämta en uppgift och utföra den där sen fick vi gå hem, anledningen till att vi slutar tidigare. Så jag hade snart tänkt ta mig en liten dusch, fixa mig lite och sen åka och hälsa på madde i uddevalla!:) men jag kommer inte vara där länge alls, eftersom jag måste mejla en uppgift senare. Men att bara få se min babe gör saknade mindre iaf! :) men jag uppdaterar igen innan jag åker, pusss :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!