18 oktober 20.16 - fullt upp dag

Skrivet 2010-10-18 Klockan 20:16:39

jag har verkligen haft fullt upp idag. gick i skolan till klockan halv4 sen till centralen i ösregn bara för att jessica inte ville gå själv dit haha! :) sen segaste bussresan hem som egentligen skulle tagit 20min men blev typ 20min extra. så jag hann inte vara hemma så jätte länge innan jag skulle upp mot stan i kungälv för att möta mamma och kolla på jackan som vi även köpte. efter det köpte vi med oss kina mat till mig, pappa & axel och nu är jag redo för bloggning! :)

och som ni även ser så är min design ganska tråkig, men jag hittar inte direkt någon som kan hjälpa mig med den. men josse har lovat att fixa till en ny header till mig som kommer upp när hon haft tid med det! :)

men jo, vad händer ikväll, hade tänkt ladda ner någon fin film att kolla på. och bara ta det lugnt!
imorgon blir det uddevalla för att träffa min andra halva! :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!