17 oktober 20.21 - i can't smile

Skrivet 2010-10-17 Klockan 20:31:38

jo, jag är väll glad fast samtidigt inte, jo det är rörigt och jag vet inte hur någonting är just nu. men jag har iaf precis kommit hem från kalaset hos min morbror och hade tänkt ta mig en dusch nu innan jag sätter mig för att plugga vilket jag absolut inte orkar! imorgon är det skola, en av dom segaste och tråkigaste dagen på hela veckan faktiskt, men det är bara att bita ihop och köra! & om allting går i sin väg vilket det inte känns som nu så kommer jag träffa simon, men saker och ting kan även ändras. Jag vet iaf att halv6 imon ska jag möta mamma för att kolla och förhoppningsvis köpa en vinterjacka.. jo det börjar ju bli kallt ute nu!

men till det posetiva idag, som ni alla vet så är det ju söndag idag. & jo vad betyder söndag? VÄGNING!
och med ett stolt leende så kan jag meddela att jag har gått ner 5KG! är det inte grymt eller!? jag är faktiskt oerhört stolt över mig själv! ändå så åt jag faktiskt lite godis i fredags ;) busigt eller hur?

nu måste jag ta en dusch, sen pluuugga. så vi hörs imorgon bloggen! godnaatt ♥


gammal bild, saknar det håret!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2010-10-18 Klockan 08:37:23
GODMORGON:D

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Postat av: Frida

Skrivet 2010-10-18 Klockan 08:47:09
Fan va duktig du är Sandra :)!

Postat av: bex.

Skrivet 2010-10-18 Klockan 15:20:57
va gärna med oh tävla om att bli dagens blogg !

URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/

Postat av: frida svensson

Skrivet 2010-10-19 Klockan 19:18:46
fortsätta så hjärtat! :)<3

URL: http://fsveensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!