17 oktober 01.00 - pörnill the nice one

Skrivet 2010-10-17 Klockan 01:04:36

godkväll! :) kom precis hem efter en fääätt skön kväll med pernilla. Madde rådissade, men jag var med pernilla ist och utan tvekan så hade vi tvär roligt haha! vi drog hem till mig efter att jag hade varit med frida, så fixade jag mig lite innan vi drog ut :) vi gick till donken tills pernilla kom på att vi kunde åka till ytterby och träffa någon pontus, så då gjorde vi det & jag kan väll inte direkt påstå att det hände så mycket där. men vid 23.40 tog vi bussen tillbaka till kungälv sen tog vi varsin taxi hem, feeeett gött! :) inte jätte dyrt och skönt att slippa kylan. Nu är jag helt galet trött så det blir nog sängen snart så att jag är pigg imorgon när jag ska på kalas hos min morbror.

Sovgott baby's pusss :love:


jag saknar dig mer än något annat älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!