16 oktober 17.27 - i'm here without you baby

Skrivet 2010-10-16 Klockan 17:32:10

tjenixen! Sitter hemma hos frida och kände att det va lite dåligt med bloggning idag. bloggde ju bara precis när jag hde vaknat, men nu är jag här igen! :) tog bussen in till stan för att möta madde som kom med tåget 12.22 så jag gick runt med henne lite innan hon skulle på bio med sin mamma, syster och ronny :) vid 2 åkte jag tillbaka till kungälv för att vara med frida där jag är nu. Skulle ju egentligen fått köpt leggings idag, men nej sån tur hade jag inte så jag hittade inga :( Det borde ju egentligen finnas överallt tycker man? Men, kvällens planer, jadu jag ska vara med madde senare igen, frida åker till david nämnligen om en stund, så jag får se om jag åker direkt upp till madde eller vad som händer! men jag uppdaterar mer senare, pussssis ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!