15 oktober 13.43 - i dont wanna lose you

Skrivet 2010-10-15 Klockan 13:55:15

tjenixen tjenamors! visste ni att idag är det exakt 4 månader kvar tills jag fyller 17 :D haha! och eftersom jag har gått längre än 1 månad i skolan så känner jag att 4 månader kommer gå sjukt fort. Vilket även betyder att om 2 månader är det julafton, ganska nice huh? :) Kanske det är dags att börja skissa på en liten önskelista då *blink

Min dag har iaf varit väldigt soft! Vi hade svenska där vi i stortsett pratade eftersom det vi jobbar med nu är just tala. Efter det så var det Arbetsmiljö & Säkerhet som gällde, då allt vi skulle göra var att lyssna på en tjej från räddningstjänsten som pratade om det vanligaste bränder och vad man skulle göra om det skulle börja brinna osv. Väldigt intresant om jag får säga det själv. Lärorikt!

Planerna för min helg är följande.. INGENTING. jag har inget planerat som både känns bra och dåligt. Jag har iaf inget spikat på just en speciell tidpunkt. Bara att jag troligen ska träffa Frida imorgon, & sen Madde. Och i eftermiddag/kväll ska jag med pappa ut och käka innan han ska in till stan för att ta några öl med polare. Så ja, vad händer för mig då? Får gå ut och vara med jonthe om han nu kan? Annars så blire la natur godis och en film i soffan! Ganska najs det med. Och ja, era petnissar jag vet att natur godis inte är nyttigt men det är iaf bätte än vanligt godis! :) Sen så taggar vi vägning på söndag, så får vi se hur det gått denna veckan. Vad tror ni?

En uppdatering om veckans måltider osv kommer i ett separat inlägg lite senare, för jag känner att jag måste börja avrunda detta nu. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!