14 oktober 18.45 - jag antar det finns någon du skulle ringa, om jag inte fanns.

Skrivet 2010-10-14 Klockan 18:45:38

godkväll! min dag har inte gått ut på så speciellt mycket asså. jag åkte hem efter svenska lektionen eftersom jag hade äckligt ont i magen. Då tog jag det lugnt när jag kom hem och har i princip suttit framför vid datorn hela dagen. Tills jag fick ett ryck och började dammsuga + plocka undan saker som bara var onördigt. Så detta är nog första gången på länge som mitt skrivbord är tomt från onödiga saker. Jag har även fått rensat ut mitt smink som jag haft i hundra år som bara legat. Så nu har jag liiite bättre koll på dom sakerna iaf. sen så har jag massa onödigt skit liggande på hyllor, i lådor osv. Men det.. det tar jag en annan dag :)

Nu hade jag snart tänkt ta mig en liten dusch, sen någonting att käka! :) Uppdaterar igen innan jag lägger mig!



Kommentarer
Postat av: lovisa

Skrivet 2010-10-14 Klockan 19:22:30
Har frågestund i bloggen:) fråga mig om smink, träning, musik eller ja, vad som helst, svarar så gott jag kan!:)



annars ha en trevlig kväll!:)

URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!