14 oktober 15.36 - om mig

Skrivet 2010-10-14 Klockan 15:48:11

Namn? Sandra Berghman
Hur gammal är du? 16 år.
Stjärntecken? Vattumannen
Skola? Aniaragymnasiet
Vad ska du utbilda dig till? don't know
Vad gör du exakt nu? svarar på detta & pratar med simon
Känslan du har idag? trött&glad
Har du haft en bra sommar? jodå, funkar väll 
Festade du mycket? kan jag inte påstå
Vad var en typisk sommardag för dig? vara med maddää all day long!<3 
Badade du något? njaä, någon gång
Träffade du någon speciell? yäs
Bästa sommarminnet? hmm, måste nog vara all time low konserten 
Vem var den senaste du kysste? önska jag kunde skriva Simon där, hihi 
Vem var den senaste du hade sex med? det är en bra fråga
Kär? jaa :love:
Är du tillsammans med någon nu? snartsnart kanske :blush: 
Är du på G med någon nu? yää
Har du haft ett förhållande med någon? yes.
Favoritprogram? kollar typ aldrig på tv, men just nu fåre la bli kungarna av tylösand då. 
Vad gör du på din fritid? vänner, pluggar, dator.  
Trivs du i din klass? ahhrå
Hur ska man göra för att vinna ditt hjärta? va dig själv & ärlig till 110% 
Bästa musiken just nu? Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray



det är bara dig som jag vill ha bebe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!