12 oktober 21.32 - nyklippt!

Skrivet 2010-10-12 Klockan 21:39:14

nu är jag äntligen hemma med en ny frisyr och jo, det är väll ganska likt det jag hade innan men anledningen till att jag klippte mig va inte för att göra något annorlunda, utan för att frsächa till det :) jag hade så sjukt slitna toppar och var bara trött på det. så Lotta tog bara pytte lite av topparna, jämnade till luggen eftersom den såg ut som f*n rent ut sagt, sen så klippte hon även upp det så jag får lite volym med så det inte ligger som en jävla mössa! :) haha.
men jag hade tänkt ta mig en dusch nu, eftersom hon kletat in något medel i håret som framhäver mina lockar som jag har, vilekt jag inte tycker om, för jag är en plattoman om man nu kan kalla mig för det :) haha! men duschen väntar, puss!
nej, säg inte att jag är snygg i lockigt hår haha!


Kommentarer
Postat av: elin & sabine [twofabulous.blogg.se]

Skrivet 2010-10-12 Klockan 23:36:40
Har du någon outfit som du tycker är riktigt snygg? Ta ett kort på den & var gärna med i våran outfit tävling :) Många kramar!

http://twofabulous.blogg.se/2010/october/outfit-tavling.html#comment



/E&S

URL: http://twofabulous.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!