12 oktober 16.53 - allting som ni gör det är skrattirriterande.

Skrivet 2010-10-12 Klockan 17:01:32

tjeniiiiixen vad dåligt skolfotot blev och tjena va bra mitt hår blev :D elr det är la inte wow, men utväxten är borta iaf. jag har inte mycket att säga om min dag bara att den har varit sjukt soft och att jag nu sitter och väntar på mamma som kommer och hämtar mig om 30min eftersom jag ska klippa mig :) hoppas verkligen att det är bra, men det tror jag eftersom det är Lotta som håller i saxen. Efter det så kör mamma mig hem, så blir det slapp framför datorn.
Imorgon blir det en ''fullt upp'' dag. går i skolan till 2, sen direkt efter det ska jag med jessica när hon ska klippa sig hos Pernilla. Klockan 4 ska jag ta spruta, sen följer jessica med mig hem en snabbis innan vi ska in till stan igen för att gå på teckenspråk och då kommer jag inte hem förens vid 9 :/ ganska segt men så äre. nu ska jag snacka med min babe, men ni får en smääääääx bild på mig som ni kan dreggla till so long, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!