11 oktober 20.09 - hårfärg plus ''mat'' köpt

Skrivet 2010-10-11 Klockan 20:19:11

nu har jag precis varit på maxi och köpt hårfärg vet inte om det blev rätt men hoppas verkligen det! :o tänkte köpa samma färg som förra gången & även märke så det blev nivea mellan brun för det är de jag tror jag köpte sist gång :) sen fick jag även köpt allévo low calorie bar som är hur bra som helst att ha med sig typ i väskan, för så fort man blir hungrig är det bra att äta en sån :) det är dom jag brukar äta tillexempel som lunch i skolan eftersom det inte serveras den bästa maten på våran skola, för jag sa ju att jag skulle dricka pulver, men man måste dricka minst 1L vatten/dag då och jag pallar verkligen inte det. men det varierar från bar's till pulver. sen
så har jag dessutom även bestämmt att ha med en riktigt måltid/dag med.

Kände att jag inte uppdaterat så mycket om min viktminskning nu under helgen. Men jag har mest ätit vanlig mat dock inte onyttigt men jag vill inte hamna in på fel bana igen, så nu är det en ny vecka framför mig :) Kan även meddela att sen jag började gå ned i vikt har det försvunnit 2KG från min kropp, så vi går åt rätt håll! :)

Här får ni bild på det som blev köpt nu ikväll, puss ♥



Kommentarer
Postat av: Mormor

Skrivet 2010-10-12 Klockan 09:25:48
BRA tjejen kämpa på, det gäller att inte ge sig.



Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!