11 oktober 19.01 - hemma!

Skrivet 2010-10-11 Klockan 19:11:55

nu är jag hemma från kungälv, och förvånandsvärt nog så kom jag hem tidigare än vad jag trodde :) hade som inställning att vi skulle komma hem typ runt 21 eller något, men i facit i hand så var det bara skönt att komma hem denna tiden. jag är ganska chockad över hur jönköping såg ut, visst det va mysigt osv, men det kändes som om allting bara var gator och vägar, man körde liksom bara runt hela tiden haha! :) sen så var det inte så ''livat'' men vad hade jag förväntat mig? a6 gjorde mig också ganska missnöjd, men det är väll också bara för man själv är van vid nordstan. Men vi fick oss i alla fall en utflykt till ett ställe jag inte varit på innan, nu har jag även hunnit städa, möblera om och så ska jag även ta och sätta mig på cykeln för att åka till maxi och köpa hårfärg! utväxten har börjat komma, och eftersom det är skolfoto imorgon så vill jag absolut inte ta några risker om att den ska synas! haha :)
ny bäddad säng (även om möblerad)
ingen klädhög haha
utväxt, fast man kanske inte ser det lika tydligt som irl haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!