10 oktober 11.19 - varför kan jag inte sova?

Skrivet 2010-10-10 Klockan 11:25:08

jag kan verkligen inte sova! jag har lagt mig FÖR sent varje dag denna veckan, och när helgen kommer så kan jag inte ens sova ut! :o hade jag själv fått bestämma skulle jag inte ens sitta här nu! då hade jag forft legat kvar i sängen, ändå var det 1h sedan jag gick upp.. åh. I allafall så är det söndag idag (haha) vilket innebär att jag ska väga mig, så jag ska strax gå över till min granne som ska vara ''vittne'' till att se hur det går :) sen ska jag äta frukost som pappa har lagat ihop, efter det packa lite, sen i eftermiddag någon gång så ska jag hem till mamma eftersom jag & mormor ska till jönköping imon :D wääy. Nu måste jag kila över till grannen, uppdaterar igen innan jag åker. puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!